Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
Čtyřicet chyb, které otřásají světem finančních ředitelů | Finanční služby | 1. 11. 2012 | - |
Na pozici šéfa obchodu české IT společnosti Algotech se v rámci top managementu přesunul David Kazda. Jako Chief Sales Officer má od začátku roku 2024 na starosti aktivity týkající se řízení obchodu a marketingu. V Algotechu působí David Kazda přes 16 let, z toho pět let ve vedení společnosti a 12 let ve správní radě Nadačního fondu Algo. Do současné doby byl odpovědný za vedení oddělení podnikových systémů zabývajících se implementací ERP a CRM systémů. Zaměřoval se na rozvoj týmu a péči o stávající klienty. Jeho úkolem bylo, a v nové pozici stále je, pochopit a vyřešit specifické problémy zákazníků. V dřívějším období získával zkušenosti i na obchodních pozicích. David Kazda vystudoval VUT v Brně. Pracoval v oblasti dodávek softwaru pro automatickou identifikaci a řízení logistických operací. V roce 2008 nastoupil na pozici obchodníka a projektového manažera do společnosti BSC Praha. Po začlenění BSC Praha do společnosti Algotech zde působil na několika pozicích.
Snadnější dostupnost kvalifikovaných služeb pro elektronické podepisování a rozšíření produktů a služeb Software602 umožní partnerství, které společnost uzavřela s První certifikační autoritou (I.CA). Jejím prostřednictvím budou moci zákazníci Software602 vzdáleně podepisovat a pečetit s kvalifikovanými certifikáty I.CA včetně kvalifikovaných časových razítek. Dosud Software602 spolupracoval v této oblasti pouze s Českou poštou. Její služby bude využívat i nadále, nově však bude svým klientům nabízet možnost využití dvou certifikačních autorit na českém trhu.
Investujeme proto, že peníze ztrácejí hodnotu. Na tom se shodli řečníci na debatě v rámci projektu Technology Fast 50 společnosti Deloitte. Hodnota Bitcoinu může ještě letos přesáhnout hodnotu 100 tisíc dolarů. Zároveň však upozornili, že s ohledem na inflaci jeho reálná hodnota stále nedosáhla úrovně z roku 2021. Zatímco v jiných kryptoměnách budoucnost nevidí, vhodná doba je podle nich i nadále pro investice do nemovitostí a akcií. Reálná hodnota standardních měn bude klesat a otázka spočívá jen v tom, jak rychle. Na tom se shodli všichni účastníci akce pořádané poradensko-technologickou společností Deloitte pod hlavičkou žebříčku Fast 50, který hodnotí nejrychleji rostoucí technologické společnosti. Naopak Bitcoin podle nich nelze zastavit.
Seyfor navázal spolupráci se společností Satomar, provozovatelem platformy Proficenovky, a integroval do svého podnikového systému Money ERP rozhraní pro elektronické cenovky a štítky. Otevírá tak nové možnosti okamžité úpravy cenotvorby či přípravy nebo i realizace krátkodobých cenových nabídek ve stylu „happy hours“. Na začlenění proficenovek do firemního systému mohou společnosti čerpat dotaci poskytovanou Ministerstvem průmyslu a obchodu na elektronizaci prodejen. Integrace Proficenovky s Money ERP umožňuje automatizovat přeceňování a popisování zboží na základě dat vložených v IS obchodníka. Změny informací o cenách nebo produktech, provedené v systému Money ERP, se do elektronických cenovek promítnou během pár sekund. Změny lze předem plánovat na datum a čas a ceny není nutné uvádět v konkrétních částkách. V Money ERP stačí nastavit slevu v procentech nebo výši marže a IS částky přepočte a odešle do cenovek. Obchodníci působící ve více zemích mohou současně spravovat cenovky v různých jazycích i měnách.
Dvacet let po položení základů žilinského závodu se Kia ohlíží za cestou představující příběh úspěchu pro společnost i pro region. Zahájení výstavby závodu se konalo 7. dubna 2004 v Tepličce nad Váhom, výstavba trvala 25 měsíců včetně šesti měsíců zkušební výroby. První vůz, model cee'd (dnes Ceed), se začal sériově vyrábět v prosinci 2006. Od té doby si zákazníky našlo na pět milionů vozů všech vyráběných modelů. Současně byla zahájena i výroba motorů. Během dvaceti let vyráběla továrna čtyři modely – Kia Ceed, Sportage, Venga a v letech 2009 až 2011 model ix35 sesterské značky Hyundai. Kia se stala součástí regionu a přispívá k jeho rozvoji. Automobilka zaměstnává 3800 lidí, průměrná délka zaměstnání je 11 let a průměrný věk zaměstnanců 40 let. Průměrná mzda ve výrobě loni přesáhla 2400 eur. V komplexu Kia Slovakia pracuje na 6 000 lidí včetně dodavatelů.