Článek | Nálepka | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
PPP není mrtvým koněm | Finanční služby | 25. 4. 2013 | - |
Do obchodního týmu KPMG Česká republika nastoupila Barbora Sirotková, která bude mít na starost hlavně klienty z bankovnictví. Na pozici Business Development Manager zúročí osmileté zkušenosti z IT firmy Trask Solutions. Zároveň do týmu přešel expert na energetiku a digitalizaci Adam Sliwka. Působit bude na pozici Director.
Marketingová expertka Dana Kryńska přišla z Accolade do investiční skupiny Progresus. Jejím úkolem zde bude strategické řízení marketingu a komunikace celého holdingu a jednotlivých značek v portfoliu, do kterého spadá například jednička na trhu dřevostaveb RD Rýmařov. Jejím úkolem bude především uvedení nové značky na trh a budování jejího dobrého jména v souladu s vizí a strategií zakladatelů Lukáše Zrůsta a Lukáše Forala.
Další globální firmy oznámily přechod do metaverse prostředí a přijímání kryptoměn. Včera své partnerství s NFT platformami oznámil platební gigant Mastercard. Své rozsáhlejší strategie pro Web 3.0 na začátku června zase odhalili módní giganti Gucci a Tag Heuer. Do světa decentralizovaných technologií již dříve vstoupila například Visa, Dolce & Gabbana nebo společnost Nike. Největší technologické firmy světa a odborná veřejnost vidí v tomto přesunu veliký potenciál a nazývají ho dokonce další průmyslovou revolucí.
Společnost DPD rozšiřuje stávající síť samoobslužných boxů a nově doručuje do více než tisícovky AlzaBoxů. Zákazníci je najdou po celém Česku a mohou si zde vyzvedávat balíčky z e-shopů. Proces doručení, který funguje u stávajících DPD boxů, se nemění a většina je otevřena 24 hodin denně. Boxy jsou součástí sítě DPD Pickup, která naroste na více než 2500 výdejních míst a samoobslužných boxů. DPD jako první balíkový přepravce na trhu otevřela již loni pilotních 12 samoobslužných boxů, které umí zásilky nejen vydávat, ale také přijímat, což zákazníci využívají k vracení zboží. AlzaBoxy tuto možnost odeslání zásilky nenabízejí, ale obě firmy na ní usilovně pracují a měla by být brzy dostupná.
Marketingovou a poradenskou společnost Proficio si pro spolupráci vybrala česko-kanadská technologická společnost Ataccama. Proficio tak navázalo na své rozšiřující se jak klientské, tak zaměstnanecké řady. V loňském roce firma začala pracovat například pro firmu Bezrealitky, pojišťovnu Direct či společnost Roger a další. Svůj tým pak rozrostla o šest nových tváří. Naposledy v lednu tohoto roku do Proficia nastoupil Jakub Kaláb, a to na pozici manažera Business Intelligence týmu.