Hlavní navigace

„Daphne” – nový vítr pro media cracking

21. 1. 2011

Sdílet

End-to-end nástroj poskytuje výsledky během 48 hodin.

Nový výzkumný a analytický nástroj GfK automaticky zpracovává data z online výzkumu reklamních kampaní a poskytuje výsledky do dvou až pěti dnů (v závislosti na designu závěrečné zprávy). Automaticky generované benchmarky a srovnání s externími daty umožňují zevrubně využít získané informace.

“Nástroj, díky němuž lze bezprostředně ověřit, zda je komunikace efektivní a zda přináší kýžené výsledky, a to již v průběhu kampaně, je něčím, po čem odborníci již dlouho volají,“ říká Jaroslav Jíra, ředitel pro obchod a marketing GfK Czech. „Daphne přímo zpracovává data nasbíraná v online dotazování a kompletní zpráva je k dispozici velmi rychle. Jakékoli nutné změny je proto možné udělat ještě v průběhu kampaně,“ dodává Jaroslav Jíra.

 

Automatické vyhodnocování dat 

Vývojáři Daphne zcela zautomatizovali proces sběru a analýzy dat. Oproti metodikám, které byly k dispozici dosud, už není třeba data několikrát procházet a vyhodnocovat. Nasbíraná data jdou po automatickém vyhodnocení přímo ke klientovi. Výsledkem je výrazné urychlení, závěrečná zpráva je k dispozici až třikrát dřív než v minulosti. Klient tak může reagovat na nastalou situaci okamžitě a může napravit jakékoli vzniklé komunikační chyby.

 

Smysluplná a realistická: analýza napříč médii 

“Ptáme se respondentů online na kompletní mediální mix, použitý ve sledované kampani,“ vysvětluje Kai Siewert, Regional Development Director CEE. „To nám umožňuje optimálně analyzovat efekt různých mediálních formátů na jednotlivce, takže můžeme klientům poradit, jaké změny by měli udělat,“ dodává Kai Sievert.

Výsledky jsou k dispozici online. Tím je nejen garantován okamžitý přístup pro několik lidí zároveň, ale je také možné nastavit různá přístupová práva pro jednotlivé uživatele. Uživatelské rozhraní může být přizpůsobené individuálním požadavkům klienta a relevantní benchmarky jsou generovány automaticky. Na první pohled je tak patrné, jak si kampaň stojí a jaká vylepšení lze aplikovat. Je také možné do systému nahrát externí data (např. GRP, data ze spotřebitelského panelu, apod.), a tak zjednodušit další srovnávací a hloubkové analýzy, které je nutné získat.

 

Zdroj: GfK

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku