Hlavní navigace

Krátce - archív

29. 11. 
Crede Experto přináší řešení pro rychlé zavedení okamžitých plateb v eurech

V reakci na předběžnou dohodu EU, která od poskytovatelů platebních služeb vyžaduje povinnost provádět okamžité platby v eurech, přichází Crede Experto, dceřiná společnost Arbes Technologies, s řešením pro rychlou integraci těchto plateb do existujících bankovních core systémů. Okamžité platby v eurech (SCT Inst) představují posun umožňující evropské kreditní převody za méně než deset sekund, a to každý den v roce, s maximální částkou 100 000 eur na jednu transakci.Crede Experto tak nabízí řešení, které tento proces zjednodušuje a urychluje. „Máme za sebou několik projektů, kde se okamžité platby v eurech podařilo úspěšně implementovat. Trvalo to ale jeden až dva roky,“ říká Jiří Sandanus, výkonný ředitel společnosti Crede Experto Praha. „Náš přístup umožní finančním institucím integrovat tuto službu do svých systémů v řádu několika měsíců.“ Řešení Crede Experto dovolí finančním institucím zaměřit se na interní integraci, čímž se snižuje čas a nároky na zdroje potřebné k zavedení těchto plateb. Díky kombinaci produktu Payment Transaction System Crede Experto a DS SWIFT certifikovaného Service Bureau od Digital Systems získají uživatelé efektivní cestu k rychlému zavedení okamžitých plateb.

28. 11. 
Pipedrive posiluje top management právního oddělení o Phillipa Melleta

Nejvyšší management estonského scaleupu Pipedrive získává novou posilu. Tou je Phillip Mellet, který stane v čele globálního právního týmu společnosti. Mellet do firmy přináší více než 15 let zkušeností, které získal například ve společnostech Healthpilot nebo InstaMed. Estonské firmě, která vyvinula inovativní CRM platformu pro malé a střední podniky, tak pomůže řešit legislativní rizika, interní programy, audity společností a další procesy. Bude se podílet na řešení otázek strategie i zákonů. Jeho pracovní náplň zahrnuje dohled nad předpisy ovlivňujícími obchod, zákazníky i zaměstnance společnosti Pipedrive. Jako vedoucí globálního právního týmu a externí poradce bude mít na starost kontrolu nad interními procesy, jako jsou správa, řízení rizik, dodržování předpisů, smlouvy, zaměstnanecké záležitosti, soudní spory s třetími stranami, registrace i audit společnosti.

27. 11. 
Shrnutí výsledků letošního Black Friday

Online prodeje na Black Friday dosáhly výše 16,4 miliardy dolarů v USA a 70,9 miliardy dolarů celosvětově. Po nevýrazných nabídkách na začátku sezóny přilákal spotřebitele k nákupu na Black Friday nápor větších slev, které směřovaly zejména do digitálních kanálů a online prodeje proto prudce vzrostly: globálně o 8%, v USA o 9% a v Evropě o 8%. Nejvyšší globální nárůst online prodeje zaznamenaly: obuv (+23 %), zdraví a krása (+21 %) a péče o pleť (+20 %). V USA: obuv a kabelky (+22 %), sportovní zboží (+21 %), zdraví a krása (+17 %); v EU: zdraví a krása (+22 %.), obuv a kabelky (+21 %) a domácnost (+10 %). Míra slev se světově zvýšila na 28 % a v USA na 30 %, což představuje zatím nejlepší nabídku ve sváteční sezóně. Nejvyšší globální míry slev: kosmetika (40 %), aktivní oblečení (34 %) a všeobecné oblečení (34 %). V USA: všeobecné oblečení (39 %), zdraví a krása (35 %) a domov (25 %), v EU: všeobecné oblečení (27 %), aktivní oblečení a obuv (26 %) a luxusní kabelky a oděvy (26 %). Spotřebitelé na cestách používali na Black Friday k online nakupování své mobily. Po útlumu během pandemie (kdy lidé doma vyměnili mobil za vizuální zážitek z počítače) dosáhl mobilní nákup na black Friday 2023 historického maxima: 79 % digitálního provozu (pro srovnání 2017: 61 %, 2018: 67 %, 2019: 76 %, 2020: 75 %, 2021: 75 % a 2022: 76 %).

24. 11. 
Křišťálová lupa zná své vítěze

Anketa Křišťálová Lupa 2023 – Cena českého Internetu oceňuje nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu za rok 2023. Letos proběhl již 18. ročník této nejvýznamnější internetové ankety, kterou pořádá server o českém Internetu Lupa.cz.

Výsledky letošního ročníku získáte zde: https://kristalova.lupa.cz/2023/vysledky/

23. 11. 
Imper CZ a Mediaboard posilují management, na pozici COO přichází Miloš Myšička z LMC

Miloš Myšička (34) se stal provozním ředitelem (COO) v partnerských společnostech Imper CZ a Mediaboard. Imper CZ dodává komplexní datová řešení pro B2B byznys a marketing, Mediaboard nabízí all-in-one media intelligence službu zaměřující se na monitoring, analytiku médií a sociálních sítí, spolu s komplexní platformou pro komunikaci s novináři. Myšička se zaměří na růst společnosti a její mezinárodní expanzi, kterou předznamenal zářijový rebranding společnosti Monitora Media na Mediaboard. Miloš působil sedm let na pozici Head of key account management and regional sales ve společnosti LMC. Zde měl na starosti řadu úkolů, jako je tvorba obchodní strategie, zefektivnění svěřených oddělení skrze reorganizaci týmů, zavádění kompetenčních modelů či launchování produktů jako Atmoskop.cz nebo aplikace Práce za rohem. Jako konzultant pomáhal nastavit obchodní proces v několika startupech a technologických firmách.

22. 11. 
Twisto pět let v Polsku s novou country manažerkou Ewelinou Orzechowskou

Twisto, český poskytovatel služeb BNPL (buy now pay later), slaví pět let od vstupu na polský trh. Do čela polské pobočky nyní nastupuje nová country manažerka Ewelina Orzechowska, která si přináší 14 let zkušeností s rozvojem fintechových a e-commerce startupů. V minulosti působila jako CEO první polské online úvěrové společnosti SMS365. V letech 2017–2021 zastávala pozici obchodní a marketingové ředitelky ve společnosti Cardina, která se stala prvním nebankovním vydavatelem platebních karet v Polsku. Orzechowska se zapojila také do spuštění první online úvěrové společnosti Credit365 na Ukrajině a e-commerce platforem Finmarket a Polisa24.

21. 11. 
Vít Horký usedne do poradního křesla iniciativy ESNA, která má dostat Evropu na startupovou špičku

Starý kontinent má sice největší počet startupů na světě, ale v jejich úspěchu za ostatními regiony ještě zaostává. V portugalském Lisabonu proto vznikla iniciativa ESNA (Europe Startup Nations Alliance), která má za cíl prohlubovat spolupráci mezi jednotlivým zeměmi a jejich startupovými ekosystémy a společně upevňovat pozici EU jako místa, kde mohou startupy růst. Do svého nového 25členného poradního sboru teď mimo jiné vybrala i českého podnikatele, filantropa a investora Víta Horkého. Ten se bude podílet na celkové strategii projektu a díky svým odborným znalostem a zkušenostem má pomoci vybudovat silnější startupovou Evropu. Čerstvě ustanovený poradní sbor bude přispívat svými znalostmi ze startupového prostředí a určovat strategii, která se má stát hnacím motorem poslání celého projektu.

20. 11. 
Vladan Pekovič se stává od 1. 1. 2024 interim CEO T-Mobile

Nedávno jsme vás informovali, že José Perdomo se na konci roku přesouvá z role CEO T-Mobile Czech a Slovak Telekom do nové role šéfa strategie ve skupině DeutscheTelekom, kde bude od 1. ledna 2024 podřízen přímo Timu Höttgesovi. Vladan Pekovič, současný CTIO T-Mobile CZ a Slovak Telekom, přijal vedle svých současných povinností dočasně i roli interim generálního ředitele v těchto dvou zemích. Tuto pozici bude zastávat do doby, než bude oznámen nový CEO. Vladan se k CZ/SK týmu připojil v srpnu 2021, nicméně v rámci skupiny Deutsche Telekom působí již od roku 2009. Před příchodem do Čech a na Slovensko působil jako generální ředitel v Telekom Romania. Kromě řady nových povinností plánuje pokračovat nadále v technologické transformaci a digitalizaci s důrazem na rozšiřování optických a 5G sítí.

16. 11. 
J&T BANKA prodala svá aktiva v Rusku a definitivně opouští tamní trh

J&T BANKA dokončila prodej své dceřiné společnosti J&T BANK AO ruskému holdingu Bjurokrat a definitivně opouští ruský trh. Déle než rok trvající proces vyžadující dodržení souladu s právními předpisy jak v Rusku, tak v Evropské unii byl úspěšně ukončen. Obchodní strany se domluvily, že detaily transakce nebudou zveřejňovat.

15. 11. 
Bernd Bugelnig jmenován Country Managerem Capgemini Česká republika

Společnost Capgemini jmenovala Bernda Bugelniga do role Country Managera Capgemini Česká republika. Od roku 2015 působil Bernd Bugelnig jako Country Manager společnosti Capgemini v Rakousku, kde vedl řadu projektů v různých odvětvích zaměřených na technologickou transformaci, z nichž některé byly úspěšně realizovány i v České republice. Bernd nastoupil do společnosti Capgemini v roce 2000. Strávil zde přes 20 let a zastával vedoucí funkce v Rakousku. Kromě toho pracoval pro klienty a realizoval projekty v zemích střední a východní Evropy, například na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině a na Ukrajině. V letech 1991 až 2000 byl manažerem v poradenské společnosti Ernst & Young Consulting, kterou v roce 2000 převzala společnost Capgemini.

14. 11. 
Omio pro další expanzi rozšířilo vedení

Cestovní platforma Omio loni vyrostla téměř dvojnásobně a i letos zažívá silnou sezonu. Proto Omio představilo novou prezidentku pro B2C segment, Veronicu Diquattro. Na starosti má řízení růstu obratu a vztahy s dopravci. Omio uživatelům na jednom místě nabízí autobusové, vlakové a letecké spoje více než tisícovky dopravců ve 37 zemích světa. Nyní mohou cestující skrz Omio hledat a kupovat vlakové jízdenky i ve Finsku, kde Omio integrovalo největšího státního železničního dopravce VR. V posledních letech se platforma zaměřuje i na trajekty ve Středozemním moři, kolem Velké Británie a dělá pokroky ve Skandinávii. V pozemní dopravě Omio rozšiřuje záběr i ve střední a východní Evropě. Jedním z velkých faktorů růstu jsou i B2B prodeje jízdenek, u kterých Omio očekává, že za tento rok dosáhnou meziročně až dvojnásobku.

13. 11. 
Čtyři nová jména v leadershipu Productboardu

Viděli růst výrazně větší firmy, své zkušenosti nyní předají Productboardu. Nejvyšší management české technologické firmy posilují Jeff StClair jako prezident, nová CPO (chief people officer) Jenny Dearborn, CMO Ritu Kapoor a ředitel vývoje Loïc Houssier. „Mít v čele týmu ty nejschopnější, kteří již podobné pozice zastávali, je snem každé firmy. Productboardu pomohou růst a upevnit pozici našeho produktu na trhu jako předního nástroje pro produktové manažery. V současné makroekonomické situaci potřebují firmy zkušené vedení, které dělá v klíčových momentech správná rozhodnutí. Jsem rád, že se o ně v tomto ohledu můžeme opřít,“ komentuje rozšíření leadershipu Hubert Palán, spoluzakladatel a CEO Productboardu.

10. 11. 
Jako CEO nastupuje v Total Service Jan Šlapal

Společnost Total Service přivítala nového CEO a předsedu představenstva Jana Šlapala. Akcionáři, kteří vedou společnost už přes 25 letech, ho do představenstva přizvali, aby převzal rozjetý vlak, který v právě skončeném fiskálním roce překonal obrat jedné miliardy korun. Tato změna otevírá dveře k dalším inovacím, podpoře nových trendů, budování compliance a síly značky. Honza se narodil před 54 lety v Jihlavě. Vystudoval ČVUT a VŠE, kde získal tituly v oborech strojního inženýrství, ekonomie a IT. Svou kariéru začal v IT sektoru a následně zastával pozice finančních či generálních ředitelů v různých společnostech, např. v Schindler Elevator (osm let, CFO) a skupině Bilfinger (deset let, CFO/CEO). Mezi své koníčky řadí golf, lyže, kola, kulturu a cestování. Nový šéf si tedy do Total Service přináší bohaté zkušenosti z vedoucích pozic a po více než 20 letech se vrací do oblasti IT.

9. 11. 
Generální ředitelkou Mastercard pro Česko a Slovensko se stane Jana Lvová

Generální ředitelkou Mastercard pro Českou republiku a Slovensko bude od 1. prosince Jana Lvová. Zkušená manažerka s bohatou praxí v platebním sektoru z lokálních trhů i ze zahraničí bude ve spolupráci s českým a slovenským týmem rozvíjet strategii a obchodní činnost společnosti. Jana má rozsáhlé zkušenosti v oblasti platebního styku, fintechu a bankovnictví. Doposud působila v Londýně, kde pracovala pro fintech GoCardless a měla na starosti rozvoj obchodních partnerství. Ve Spojeném království i v Česku před tím zastávala významné pozice v oblastech prodeje, klientských vztahů a evropských strategických iniciativ pro posílení propozice značky a spokojenosti klientů. Velmi úspěšně etablovala fintech segment pro karetní společnost Visa a celosvětově se tak podílela na podpoře inovací v oblasti plateb. Zkušenosti v minulosti získala i v předních českých bankách ČSOB a Raiffeisenbank.

8. 11. 
Swiss Life Select Reality vede od listopadu Andrea Daňhelová

Od 7. listopadu letošního roku stojí v čele společnosti Swiss Life Select Reality Andrea Daňhelová – dosavadní ředitelka provozu, právního a compliance. Vedení realitní společnosti přebírá od Jaromíra Maška, který firmu vedl od jejího založení v roce 2013. Swiss Life Select Reality je dceřinou společností Swiss Life Select. Andrea Daňhelová působí ve společnosti osm let. Byla u zrodu právního oddělení a po krátké době převzala jeho vedení. V roce 2019 se stala ředitelkou provozu, právního a compliance Swiss Life Select Reality. Během svého působení zavedla řadu inovativních a technologických novinek. Její důraz na prosazování inovací byl v roce 2020 podtržen získáním ocenění Deloitte Legal Disruptors Awards, které je určené pro výjimečné inovátory v oblasti práva. V roce 2021 byla zařazena mezi TOP 100 žen česko-slovenského právního byznysu.

7. 11. 
Josef Starýchfojtů rozšiřuje nově svou roli v CTO Mews o vedení produktu

Český scaleup Mews, poskytovatel systému pro správu ubytovacích zařízení, spojuje vývoj a produkt pod jedno vedení. Josef Starýchfojtů, který začátkem roku převzal roli CTO, se stal současně novým chief product & tech officer (CPTO). Za cíl si Josef, původem vývojář, dává rozbourat bariéry mezi těmito dvěma tábory. Vzájemné porozumění a budování kvalitních produktů bude pomáhat k budoucímu růstu firmy.

6. 11. 
Ke kariéře finančního ředitele mohla středoškoláky navést i soutěž Zaúčtuj To!

V letošním druhém ročníku účetní soutěže Zaúčtuj To! se utkalo 79 tříčlenných týmů středoškoláků z 57 škol z celé České republiky. Vítězný dort zakrojil tým z obchodní akademie v Blansku, který svou kvalitu a vyrovnané výsledky předváděl během všech soutěžních kol. Doprovodným programem soutěže, kterou zaštítilo ministerstvo školství, byla i panelová diskuse k budoucnosti účetní profese, které se zúčastnili také zástupci společnosti BDO, hlavního partnera soutěže. V soutěži řešili středoškoláci úkoly z účetní praxe, vyzkoušeli si řešení komplexních případových studií včetně pohledávek a závazků v cizí měně. Jejich vědomosti otestovala odpolední fáze soutěže, která měla podobu pořadu Riskuj. Všechny týmy, které postoupily do GRAND finále soutěže, získaly možnost přijetí do bakalářského studijního programu Finance či Finanční služby bez přijímacího řízení na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně.

3. 11. 
V oboru podnikových a IT služeb letos přibylo deset tisíc zaměstnanců, ekonomický přínos oboru stoupá i díky zrychlené adopci technologií

Obor podnikových a IT služeb i letos vzrostl o deset tisíc zaměstnanců. Vzhledem k plánům expanze 59 % center oborová asociace ABSL očekává, že v roce 2025 dosáhne obor kulatých 200 tisíc zaměstnanců. Nejrychleji rostoucími oblastmi podnikových a IT služeb byly letos služby kybernetické a informační bezpečnosti, IT podpora a datová analytika. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu ABSL, který asociace prezentovala na své 10. výroční konferenci začátkem listopadu v Brně.

2. 11. 
Na pozici ředitelky HR v GLAMI nastupuje Martina Konečná

Tým GLAMI, platformy pro objevování módy, posiluje Martina Konečná, která povede oddělení People & Organization. S téměř desetiletou zkušeností v oblasti HR a people managementu z českého i mezinárodního prostředí se zaměří na rozvoj zaměstnanců, prohlubování interních vztahů napříč odděleními či podporu iniciativ pro zvýšení diverzity a inkluze zaměstnanců. Jejím hlavním cílem bude upevnění pozice oddělení People & Organization coby strategického partnera firmy.

1. 11. 
Marek Bártek ředitelem obchodu a marketingu NN Česká republika

Marek Bártek je jmenován obchodním a marketingovým ředitelem a členem představenstva NN ČR s účinností od 1. listopadu 2023. V nové pozici bude zodpovědný za řízení všech distribučních a marketingových kanálů NN pojišťovny a penzijní společnosti. Marek Bártek (50) je absolventem Právnické a Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Začínal v roce 2002 v Allianz jako právník. V roce 2005 se stal ředitelem divize životního pojištění a v letech 2006 až 2009 řídil penzijní fond Allianz. Od dubna 2009 působil 14 let v pojišťovně Uniqa jako ředitel bankopojištění a strategických obchodních partnerství a od roku 2018 jako ředitel makléřského obchodu. Od roku 2020 byl členem představenstva pojišťovny Uniqa v roli obchodního ředitele a od ledna 2021 coby ředitel celého retailu, se zodpovědností za všechny distribuční kanály pojišťovny v České republice i na Slovensku.

31. 10. 
MoroSystems spouští značku Orchestra

Tým Atlassian v technologické společnosti MoroSystems prošel transformací a bude vystupovat pod novou značkou MoroSystems Orchestra. Reaguje na dlouhodobý stav, kdy mnohé organizace plýtvají časem a schopnostmi svých zaměstnanců, protože mají nevhodně nastavené procesy a chybně implementované nástroje, které neumějí používat naplno. MoroSystems Orchestra vidí ve firmách stále velký potenciál pro digitalizaci a efektivnější spolupráci lidí v týmech, což vede k lepším výsledkům, rychlejším inovacím a vyšší konkurenceschopnosti. V této oblasti chce Orchestra udávat trend. Výraznou motivací byly také změny ve světě technologií, kdy spousta organizací sice investuje do nejmodernějšího softwaru, ale neumí jej využívat naplno. 

Na obrázku zakladatelé společnosti MoroSystems Tomáš Páral a Stanislav Hybášek.

30. 10. 
WorkLounge expanduje. Kupuje City Point na Pankráci v Praze

WorkLounge, provozovatel coworkingových prostor a servisovaných kanceláří dokončil akvizici administrativní budovy City Point na Pankráci na Praze 4. Budovu přebírá od investiční společnosti Amundi Czech Republic. Společnost Mint Investments Group byla investičním poradcem Amundi. Na transakci se podíleli zástupci poradenských společnosti Savills, Cushman & Wakefield a advokátní kanceláře Havel & Partners. Hodnota transakce přesáhla 450 milionů korun. Lubomír Šilhavý, generální ředitel WorkLounge (na obrázku se svým synem), vyjádřil své nadšení z akvizice slovy: „Tato akvizice představuje nejnovější přírůstek do našeho soukromého realitního portfolia a brzy se stane novým domovem naší šesté pobočky WorkLounge, rodinného řetězce servisovaných kanceláří acoworkingových prostor se sídlem v Praze. Naším cílem je vytvořit špičkové, moderní a udržitelné kancelářské prostředí pro naše klienty v rámci WorkLounge I mimo něj.”

27. 10. 
DPD spouští nový portál myDPD pro příjemce zásilek

Společnost DPD přináší příjemcům portál myDPD. Původní lokální portál s názvem DPD Kurýr tím končí. myDPD nabízí uživatelsky přívětivější prostředí a spoustu možností, jak si upravit doručení – třeba živě sledovat nebo přesměrovat zásilku. Přináší i novou přehlednější mapu samoobslužných boxů a výdejních míst Pickup, které si lze po registraci uložit jako oblíbené do zákaznického účtu. Nově si lze přidáním více e-mailových adres také založit „rodinný profil“, který sdružuje více účtů v jednom. DPD se tak připojuje k mnoha dalším zemím v rámci sítě Geopost, kde portál myDPD již úspěšně funguje s několika miliony registrovanými uživateli a zjednodušuje tak zákazníkům i mezinárodní doručování.

26. 10. 
Consulting v Deloitte posiluje partner Kamil Olszynski

Od října mají poradenské služby české pobočky společnosti Deloitte nového partnera, Kamil Olszynski nově zodpovídá za celou oblast Core Business Operations. Soustředí se na velké transformační technologické projekty, které budou z zaměřené na bankovní sektor. Olszynski se dlouhodobě zaměřuje na rozsáhlé transformační programy po celém světě – jako jsou výměny core banking systémů, digitální transformace, projekty integrace po fúzích nebo implementace pokročilých platforem umožňujících rozvoj nového byznysu. Kamil tři roky strávil na Blízkém východě, kde dodával projekty v Saúdské Arábii a Spojených arabských emirátech pro největší finanční instituce v arabském světě. Jeho doménou jsou projekty na kritické cestě bez možnosti posunu go-live či projekty se striktním požadavkem včasného dodání. Před nástupem do Deloitte působil v Komerční bance, společnosti Accenture a PwC.

25. 10. 
Veeam a Sophos uzavřely strategické partnerství

Veeam Software oznámil strategické partnerství se společností Sophos. V rámci tohoto partnerství bude platforma Veeam Data Platform integrována se službou Sophos Managed Detection and Response (MDR), čímž se přidá kritická vrstva lidmi vedené detekce hrozeb a reakce na ně, aby se zvýšilo zabezpečení důležitých podnikových záloh proti ransomwarovým útočníkům, kteří se snaží manipulovat, mazat nebo měnit zálohovací prostředí zákazníků. Jedná se o jednu z taktik v jejich celkovém řetězci útoků, která má zvýšit tlak na oběti, aby zaplatily výkupné. Technologie Veeam a Sophos společně detekují kybernetické bezpečnostní hrozby, určují vhodnou reakci a rychle obnovují zasažená data, čímž organizacím poskytují klid a jistotu, že jejich data jsou vždy dostupná a snadno obnovitelná.

24. 10. 
Novým šéfem produktu v DODO Group je Martin Běhal

Pozice Head of Product v technologicko-logistické firmě DODO se nově chopí Martin Běhal (35). Ten byl do nové pozice povýšen po roční práci v DODO na pozici Product owner týmu zabývajícího se řízením doručovacích kapacit a zároveň po několika letech sbírání zkušeností v oblasti technologického byznysu. Prioritou Martina Běhala v nové pozici šéfa produktu bude především standardizace jednotlivých komponent vlastní logistické platformy DODO i příprava produktu na pronikání do dalších segmentů a na další evropské trhy.

23. 10. 
AI Asistent od Pipedrive najde obchodníkům nejlukrativnější příležitosti

Estonský scaleup Pipedrive, autor CRM platformy pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, představuje asistenta prodeje s umělou inteligencí. Ta posílí funkci Sales Assistant, kterou využívá více než 60 % aktivních zákazníků a patří u nich mezi ty nejoblíbenější. Společnosti využívající službu Sales Assistant již teď uzavírají třikrát více prodejů ve srovnání s těmi, které ji nevyužívají. Funkce rozšířená o AI poskytuje obchodníkům predikce, s jakou pravděpodobností dojde k uzavření kontraktu, a nabídne doporučení pro další kroky. Tím zvýší šance na úspěšné uzavření obchodu, vyšší profitabilitu i výkonnost týmů. Prodejní asistent Pipedrive pomocí AI průběžně analyzuje aktivity uživatele a identifikuje jeho jedinečné prodejní vzorce a preference. Následně poskytne praktická a realizovatelná doporučení, která může obchodník okamžitě implementovat a výrazně tak zvýšit svou úspěšnost v prodeji.

20. 10. 
Partners představují první poradenskou banku

Na jaře 2024 spustí finanční skupina Partners první poradenskou banku – Partners Banku. V ní se propojí benefity klasických bankovních služeb a osobního servisu finančních poradců, kteří umí kvalifikovaně srovnat a vybrat ten nejvhodnější produkt ze stovek finančních produktů celého trhu. To umožní také inovativní Partners Apka, která klientům zastřeší veškeré jejich aktuální osobní finance v jedné mobilní aplikaci. Partners Banka tak zásadně mění pravidla hry českého bankovnictví i poradenství. Na začátku listopadu spustí pilotní provoz.

19. 10. 
Petra Gavendová novou vedoucí Oddělení správy nemovitostí

Realitně poradenská společnost Knight Frank jmenovala do funkce Head of Property Management Petru Gavendovou, která bude zodpovědná za další rozvoj úspěšného a zavedeného oddělení správy nemovitostí. Česká pobočka nadnárodní realitně poradenské společnosti Knight Frank spravuje více než 335 000 m2 komerčních nemovitostí s ročním nájemným ve výši 45 mil. eur. Petra Gavendová bude řídit kvalifikovaný tým čítající 22 profesionálů z oboru property managementu.

18. 10. 
Twisto jako první u nás integrovalo přidání karty do Click to Pay do své aplikace

Český fintech Twisto nově implementoval do své mobilní aplikace platební metodu Click to Pay od společnosti Mastercard. Tato novinka pomůže zákazníkům platit rychle, jednoduše a zároveň bezpečně kdekoli na internetu bez opakovaného opisování údajů z platební karty. Twisto je první společností v České republice a třetí v Evropě, která má službu Click to Pay plně integrovanou přímo ve své aplikaci. Inovaci firma spustila začátkem srpna 2023, od té doby svou kartu Mastercard do Click to Pay přidalo přes pět tisíc uživatelů.