Jak v dnešní přesycené době získat pozornost zákazníků, odlišit svou značku od konkurence a proměnit ji v lovebrand ukáže konference BRANDstorming. A protože peníze jsou vždy až na prvním místě, uvidíte, jak se firmám vyplácí své zdroje alokovat mezi výkonnostní a brandové kampaně, jak si efektivitu vynaložených marketingových investic dobře změřit, přestože nejste velká firma, nebo jak se chovat v době krize. 19 řečníků přenese inspirativní příběhy svých značek již 20. dubna do prostor Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí, kde s nimi u příjemného pohoštění můžete prodiskutovat svá témata. A navíc je pro vás připraven workshop o tvorbě efektivní reklamy, který ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a opravdu posílit váš brand.
Na letošní konferenci Digitální transformace se dozvíte o nejnovějších trendech, technologiích a postupech, které pomáhají firmám i státní správě přizpůsobit se novému digitálnímu prostředí a snižují rizika spojená s jejich zaváděním. Zaměříme se na inovace, digitální transformaci řízenou daty, agilitu a adaptabilitu, zákaznický zážitek, vliv na lidské zdroje a organizační kulturu, kybernetickou bezpečnost, dotace a také na nezbytný soulad s předpisy a zákony. Konference se koná online dne 3. května a můžete se na ni registrovat zcela zdarma.
Nový průzkum ukazuje, že podniky mají důvěru v technologie, které zvyšují jejich produktivitu. Při dokončení svých procesů digitální transformace ovšem čelí velkým znalostním a dovednostním překážkám. Evropské podniky očekávají, že digitální transformace technologií zvýší jejich produktivitu v průměru o 38 % za pouhé tři roky, přičemž celková návratnost investic (ROI) se očekává za necelých pět let. Procesy digitální transformace však dosud dokončilo v průměru pouze 15 % organizací. Téměř 40 % respondentů uvedlo, že mají pocit, že jejich organizace zaostává za konkurencí, pokud jde o digitální transformaci. Hlavními překážkami zavádění transformativních digitálních technologií byly: nedostatek interních znalostí (35 %), nedostatek interních IT pracovníků, zdrojů a dovedností (32 %), obavy ohledně interoperability se stávající IT infrastrukturou (30 %) a nedostatek externí specializované IT podpory nebo povědomí specializovaných poskytovatelů (30 %).
Zdroj: Průzkum Panasonic
Ondřej Synek (35) se stal novým obchodním ředitelem v partnerských společnostech Imper a Monitora Media, které nabízejí komplexní datová řešení pro marketing a B2B byznys. Synek přináší více než 13 let zkušeností a do firem přichází po osmi letech v Unicorn Systems, kde naposledy působil jako obchodní ředitel se zaměřením na elektromobilitu. Na starosti bude mít kompletní vedení obchodního týmu a tvorbu a implementaci strategie pro stávající i nové trhy.
Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY od března 2023 nastoupil Štěpán Tůma. Ve své nové roli bude mít na starosti marketingové aktivity a business development společnosti v České republice. Před příchodem do EY působil Štěpán Tůma jako konzultant projektů v oblasti marketingu se zaměřením na energetiku a jiné sektory. Působil i jako marketingový ředitel společností Sodexo a Vodafone a v oblasti marketingu zaměřeného převážně na firemní zákazníky se pohybuje přes dvacet let. Jeho hlavním úkolem v nové roli bude posílit pozici EY na tuzemském trhu a dále prohlubovat její oborovou profilaci.