Hlavní navigace

Skupina KKCG prodala největší české callcentrum Conectart

8. 6. 2020

Sdílet

Connectart je největším poskytovatel služeb BPO (business process outsourcing) v tuzemsku. „Když jsme převzali tehdejší informační linky 1188, čekala nás mnohá strategická rozhodnutí. Díky nim a spolupráci se současným managementem firmy jsme z Conectartu vybudovali jedničku na domácím trhu kontaktních center. Jsem rád, že předáváme úspěšnou firmu novému perspektivnímu majiteli,“ uvedl Michal Tománek, investiční ředitel KKCG zodpovědný za oblast technologií. Svými slovy potvrdil směřování skupiny KKCG, která se nyní soustředí především na velké projekty z oblasti IT, zábavy a energetiky.

 

Conectart v posledních měsících již ohlásil vstup do zahraničí. „Letos v lednu jsme akvírovali nové klienty na slovenském trhu, kde cítíme obrovský potenciál. Do karet nám hraje i současná situace spojená s pandemií. V praxi jsme si ověřili, že umíme pracovat i v extrémních podmínkách bez výkyvů kvality nebo personálních výpadků. Jsme připraveni na růst. Děkujeme za skvělou práci skupině KKCG a současně se velice těšíme na kooperaci s Genesis Capital,“ vysvětluje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality