Řady partnerů skupiny Moore Czech Republic rozšířil Pavel Drobil (51). V rámci své působnosti se bude věnovat zejména projektům v oblasti energetiky a průmyslové výroby. Bude odpovědný i za rozšíření působnosti Moore Czech Republic na Moravě. Do skupiny přichází Drobil s cílem zužitkovat své znalosti a zkušenosti z oblastí energetiky a strojírenské výroby, ale také schopnosti řídit procesy v oblasti fúzí a akvizic nebo expanze společností. V posledních letech se z pozice partnera a předsedy představenstva, kterým i nadále zůstává, věnuje rozvoji skupiny Anacot Capital. Jako člen představenstva uzavřeného investičního fondu Patronus třetí SICAV měl na starost zajištění chodu právního oddělení či vyjednávání s finančními institucemi. Jako vystudovaný právník s advokátní licencí začínal jako daňový právník v Arthur Andersen.
Na pozici obchodního ředitele fintechu Skip Pay, člena skupiny ČSOB, nastoupil David Filippov (34). Přebírá zodpovědnost za obchodní výsledky Skip Pay a součástí jeho mise bude posílit partnerství s největšími hráči na poli českého e-commerce, pro které by měl být Skip Pay důležitým partnerem pro zvládání turbulencí na trhu. Filippov má zkušenosti s fintechy, do sektoru vstoupil hned po ukončení studia mezinárodního obchodu na VŠE. Pro Leadsor – mezinárodní lead generation společnost – se podílel na expanzi do Španělska. V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky. V Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako Head of Strategic Relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING.
Jak v dnešní přesycené době získat pozornost zákazníků, odlišit svou značku od konkurence a proměnit ji v lovebrand ukáže konference BRANDstorming. A protože peníze jsou vždy až na prvním místě, uvidíte, jak se firmám vyplácí své zdroje alokovat mezi výkonnostní a brandové kampaně, jak si efektivitu vynaložených marketingových investic dobře změřit, přestože nejste velká firma, nebo jak se chovat v době krize. 19 řečníků přenese inspirativní příběhy svých značek již 20. dubna do prostor Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí, kde s nimi u příjemného pohoštění můžete prodiskutovat svá témata. A navíc je pro vás připraven workshop o tvorbě efektivní reklamy, který ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a opravdu posílit váš brand.
Na letošní konferenci Digitální transformace se dozvíte o nejnovějších trendech, technologiích a postupech, které pomáhají firmám i státní správě přizpůsobit se novému digitálnímu prostředí a snižují rizika spojená s jejich zaváděním. Zaměříme se na inovace, digitální transformaci řízenou daty, agilitu a adaptabilitu, zákaznický zážitek, vliv na lidské zdroje a organizační kulturu, kybernetickou bezpečnost, dotace a také na nezbytný soulad s předpisy a zákony. Konference se koná online dne 3. května a můžete se na ni registrovat zcela zdarma.
Nový průzkum ukazuje, že podniky mají důvěru v technologie, které zvyšují jejich produktivitu. Při dokončení svých procesů digitální transformace ovšem čelí velkým znalostním a dovednostním překážkám. Evropské podniky očekávají, že digitální transformace technologií zvýší jejich produktivitu v průměru o 38 % za pouhé tři roky, přičemž celková návratnost investic (ROI) se očekává za necelých pět let. Procesy digitální transformace však dosud dokončilo v průměru pouze 15 % organizací. Téměř 40 % respondentů uvedlo, že mají pocit, že jejich organizace zaostává za konkurencí, pokud jde o digitální transformaci. Hlavními překážkami zavádění transformativních digitálních technologií byly: nedostatek interních znalostí (35 %), nedostatek interních IT pracovníků, zdrojů a dovedností (32 %), obavy ohledně interoperability se stávající IT infrastrukturou (30 %) a nedostatek externí specializované IT podpory nebo povědomí specializovaných poskytovatelů (30 %).
Zdroj: Průzkum Panasonic