Hlavní navigace

mBank pokračuje v rozvoji, vstoupila na pole mobilního bankovnictví

10. 12. 2014

Sdílet

 Autor: © massimo_g - Fotolia.com
Předpokládaný hospodářský výsledek za rok 2014 bude srovnatelný s daty z loňského roku. Po velké revizi uživatelského rozhraní zpřístupňuje také mobilní bankovnictví.

Hospodářský výsledek mBanky za letošní bude srovnatelný s loňským - tehdy banka vydělala 150 milionů Kč po zdanění. Na dnešní tiskové konferenci to ohlásil generální ředitel banky Roman Truhlář. Zatímco do loňského výsledku bylo započteno zúčtování jednorázových daňových úspor, v letošním roce se zase projeví investice do rekonstrukce uživatelského prostředí (bylo spuštěno začátkem roku) a také náklady na investice do podpory mobilního bankovnictví, které se rozbíhá aktuálně.

 

Hlavním dnešním ohlášením mBank ale byla informace o rozvoji samoobslužného bankovnictví, v jejímž rámci přijde na trh bankovní aplikace pro mobilní zařízení. Ta je aktuálně k dispozici ve verzi pro Android, následovat bude verze pro iOS (začátek roku 2015) a pak pro mobilní Windows. Písmeno "m" v názvu banky ta začne znamenat "mobilní".

 

Aplikace zjednodušuje přístup k běžným a spořicím účtům, kartám, úvěrovým produktům a dalším službám. Zajímavostí je, že ta nejvyhledávanější funkce, tedy zjištění aktuálního zůstatku, je volitelně k dispozici velmi operativně i bez další autorizace, a to buď absolutně (v korunách) nebo relativně (v procentech) podle uživatelsky zvoleného základu, kterým může být například obvyklý měsíční příjem.

 

U mobilních plateb chybí zpravidla nezávislý kanál pro dvoufaktorovou autentizaci, aplikaci chrání jednak interní kód specifický pro dané zařízení jednak zadávaný vícemístný PIN, který je rovněž unikání pro dané zařízení. Navíc je z důvodů bezpečnosti možné omezit transakce realizované pomocí mobilních plateb, a to jak počtem, tak i výší.

 

mBank rovněž oficiálně obnovila svůj slib bezplatného vedení osobních účtů.

 

mBank má v současnosti v ČR 516.000 klientů, což je proti minulému čtvrtletí o 3% více; v meziročním srování vykazuje nárůst téměř o deset procent. V současnosti se peněžní ústav chlubí i svým portfolem služeb, které je v segmentu internetových bank neobvykle široké.

ČTĚTE TAKÉ:

→ A vítězem celosvětové soutěže o nejlepšího poskytovatele finančních služeb v roce 2014 se stává...
Efma, sdružení, které zahrnuje téměř jednu třetinu největších retailových bank světa, a poradenská společnost Accenture oznámily vítěze druhého ročníku soutěže „Inovace v marketingu a distribuci maloobchodních finančních služeb“. Tato soutěž (Global Financial Services Award.

soutez_casestudy

→ Zákazníci mBank využívají ode dneška výhodné mVolání
Dnes po 18. hodině rozbalili zákazníci mBank první narozeninový dárek v podobě nejvýhodnějšího neomezeného mobilního tarifu na trhu – mVolání.

G+

Byl pro vás článek přínosný?