Hlavní navigace

Comdata Czech expandují a převzala tři aktivní call centra

4. 7. 2018

Sdílet

„Nový přírůstek do rodiny Comdata, umožní efektivnější správu klientských potřeb a rozšíření portfolia služeb našich firemních zákazníků,“ uvedl Andrea Tonoli, generální ředitel Comdata Czech. „V naší práci důsledně dodržujeme aktuálně platnou směrnici GDPR pro styk call center s koncovými zákazníky.

Nejsou to jen plané řeči, ale výraz odpovědnosti vůči klientům, jejichž jménem se na jejich koncové zákazníky obracíme,“ dodal.

 

Akciová společnost Comdata je v České republice jedničkou na trhu v outsourcingu podnikových procesů a péči o zákazníka. Comdata Czech má aktuálně své pobočky v Praze, Brně, Ostravě, Chrudimi, Liberci, Krnově a nyní i v Hradci Králové, Trutnově a Žďáře nad Sázavou na Vysočině a je integrální součástí Comdata Group se sídlem v italském Miláně. „Zajímavá transakce s lídrem trhu je zárukou toho, že o naše zákazníky i zaměstnance, s nimiž jsme dlouhodobě budovali nadstandardní vztahy, bude jak lidsky, tak odborně dobře postaráno,“ dodává Jakub Ouhrabka, generální ředitel společnosti ComGate.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality