Hlavní navigace

GfK Czech a GfK Slovakia od ledna pod jednotným vedením

Sdílet

Agáta Jankovská 17. 11. 2011

Prvořadým úkolem Ondřeje Tomase, který ve funkci generálního ředitele GfK Czech setrvá do konce tohoto roku, byla komplexní restrukturalizace GfK Czech. Tříletý projekt transformace byl završen v lednu 2011 k naprosté spokojenosti vlastníků i centrály. V letošním roce na projekt bezprostředně navázaly přípravy na implementaci globální strategie, která byla oznámena na jaře 2011, a jejíž nedílnou součástí je posílení třiceti klíčových trhů, mezi něž trhy v Česku a na Slovensku také spadají. I tyto kroky jsou nyní úspěšně dokončeny a Ondřej Tomas se rozhodl pokračovat v kariéře mimo výzkum trhu, na restrukturalizačních projektech v oblasti investičního managementu.

Martin Mravec, který od 1. 1. 2012 rozšíří svou odpovědnost i na řízení GfK Czech, úspěšně řídí GfK Slovakia od roku 2005, předtím zde působil na pozici Client Service Director, a to od roku 2001. Vede také regionální tým pro oblast Business and Technology, které sdružuje přední odborníky z celého CEE regionu. Pobočky obou zemí bude řídit v rámci jednotné organizační struktury.

Další rozvoj „mikroregionu Česko-Slovensko“ bude směřovat k orientaci na potřeby klientů, optimální využívání zdrojů, společného know-how a výměnu nejlepších zkušeností.

 

 

Skupina GfK v ČR (GfK Czech a INCOMA GfK) je poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu.

 

Zdroj: GfK Group

Našli jste v článku chybu?