Hlavní navigace

Jak vytáhnout firmu z krize a utéct konkurenci

23. 6. 2011

Sdílet

První den bude na semináři věnován tématu jak dostat firmu z krize. Získáte komplexní přehled o tom, jaké konkrétní kroky udělat, abyste to dokázali co nejrychleji: od zjištění příčin, přes jejich odstranění a zavedení nápravy až po strategický plán.

Druhý den se na základě strategie hodnotové analýzy naučíte jak přejít od vylepšování produktů ke skokovému navýšení hodnoty v očích zákazníků a vytvoření nového trhu. Trvalý úspěch nezajišťují šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Strategii modrého oceánu využívají např. Apple, Cisco, Southwest Airlines, Home Depot a řada dalších. Seminář lze objednat i na jeden den, protože témata nejsou na sobě přímo závislá.

 

Přednášející Ing. Dušan Lanciger vysvětlí na základě vlastních zkušeností řízení krize ve firmách praktické postupy od nalezení problémů ve firmě, přes řízení krize až po konec krizového řízení. Naučí posluchače, jak přistupovat ke strategii originálním novým způsobem a vytvořit tak celkový obraz strategie na jeden list papíru na základě srovnání hodnot firmy a konkurence. Pochopíte, jak se od konkurence odpoutat – místo toho, abyste s ní bojovali –a vytvořit tak nový prostor s novými zákazníky. Nezískáte jen novou tržní niku, ale naopak spoustu klientů, o nichž jste dříve vůbec nevěděli.

Dušan Lanciger je start-up a krizovým manažerem od roku 1990. Sám založil osm firem a celou řadu internetových projektů, které většinou postupně prodal. Pracoval ve firmách jako manažer, krizový manažer a konzultant. Založil např. firmy Inform Katalog (inform.cz), reklamní agenturu D-systém, Program Carte, Inform group a další. Pracoval také pro významné nadnárodní firmy např. Oracle a SAP. Dnes je výkonným ředitelem Slovensko-České Obchodní Komory a INFORM GROUP s.r.o., zabývající se pořádáním jak odborných seminářů, tak i seminářů zaměřených na osobní rozvoj. Přednáší o tématech spojených s krizí ve firmě, marketingem a prodejem. Přednáší též na seminářích zaměřených na úspěch manažerů a jejich osobní rozvoj, kde využívá dvacet let praxe v podnikání a vrcholovém managementu firem. Studoval VUT v Brně, Management firem na Chemicko-technologické fakultě v Bratislavě, BBS pod Pittsburgh University, internetové projekty WSI v Torontu, žil a studoval marketing v Londýně, studoval a pracoval v řízení prodeje a prodejních týmů v Dublinu (Sandler Institute) a Barceloně. V posledních pěti letech se věnoval speciálním technikám osobního rozvoje také v Indii, Číně nebo Havaji, které rovněž využívá ve svých seminářích a při koučingu. Studoval a přednáší také Ho Oponopono, zákon přitažlivosti a spirituální marketing. 

Další informace a přihlášky na seminář lze najít zde

 

 

 

 

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality