Hlavní navigace

Personalizovaná reklama v reálném čase

27. 7. 2016

Sdílet

Colpirio.com je technologie, která umožňuje lepší a efektivnější marketingovou komunikaci založenou na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů internetu. Umí získávat anonymizovaná data o chování uživatelů, analyzovat je, srovnat je s nabídkou inzerentů a zobrazit jim v pravý čas takovou nabídku, která skončí s největší pravděpodobností prodejem.

Platforma Colpirio.com je typickou ukázkou využití Big Data technologii v reálném businessu. Využívá strojové učení a umělou inteligenci k budování behaviorálních profilů uživatelů, ze kterých dokáže pomocí prediktivních modelů určit, jaká nabídka je s největší pravděpodobností zaujme. Zobrazení nabídky může proběhnout jako personalizovaná nabídka na webu klienta nebo jako bannerová reklama na webu cizím. Podstatné je, že pro konkrétního návštěvníka je z XML feedů klientů v reálném čase vygenerováno doporučení konkrétního produktu s největší pravděpodobností prodeje.

 

„Zjednodušeně řečeno, Colpirio.com prostě ví, po čem zákazníci touží ještě dříve, než to řeknou,“ říká Vladan Hejnic, CEO Colpirio.com. Unikátnost platformy spočívá v tom, že jako jediná v našem regionu pracuje s daty v reálném čase a predikuje chování každého jednotlivého uživatele. Colpirio.com pracuje s téměř 7 miliony behaviorálních profilů v České republice a má dosah na 87 % internetové populace. Dokáže zanalyzovat až 30 000 interakcí uživatelů s webem za jedinou sekundu.

 

Na projektu se podílí tři významní hráči na trhu internetové reklamy, datové analytiky a personalizovaného marketingu. Společnost Gauss Algorithmic dodala technologie pro cílení a real-time zpracování velkých dat, Internet Billboard infrastrukturu a technologie pro servírování reklamy, VIVnetworks.com technologie pro personalizovaný marketing a síť spolupracujících e-shopů. Na projektu již od minulého roku pracuje bezmála 30 vývojářů.

 

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality