Článek | Nálepka | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
Brno zažije Indickou show; Indie poprvé vybrala ČR pro svou největší obchodní akci | Japonsko | 3. 2. 2012 | - |
Podpora účasti českých firem na zahraničních veletrzích bude pokračovat | Evropa a svět | 27. 1. 2012 | - |
V loňském roce přibylo 60 tisíc podnikatelů | Trendy | 23. 1. 2012 | - |
Nejsou lidi! Chybějí hlavně ve strojírenství… | Trendy | 5. 1. 2012 | - |
Stát pomůže rozvoji rizikového kapitálu | Finanční služby | 4. 1. 2012 | - |
Podnikatelé vyčerpali už víc než čtvrtinu evropských peněz | Evropa a svět | 3. 1. 2012 | - |
Televizní kampaň podporuje zájem o technické vzdělání | Trendy | 11. 12. 2011 | - |
Nařízení REACH nesmí podlamovat konkurenceschopnost firem v Evropě | Evropa a svět | 5. 12. 2011 | - |
Čtvrt miliardy ušetří podnikatelé díky novele živnostenského zákona | Legislatia | 25. 8. 2011 | - |
Ministerstvo podpoří průmyslový výzkum půl miliardou korun | Finanční služby | 20. 7. 2011 | - |
Stát zaručí úvěry začínajících inovačních podnikatelů | Finanční služby | 17. 5. 2011 | - |
Ondřej Synek (35) se stal novým obchodním ředitelem v partnerských společnostech Imper a Monitora Media, které nabízejí komplexní datová řešení pro marketing a B2B byznys. Synek přináší více než 13 let zkušeností a do firem přichází po osmi letech v Unicorn Systems, kde naposledy působil jako obchodní ředitel se zaměřením na elektromobilitu. Na starosti bude mít kompletní vedení obchodního týmu a tvorbu a implementaci strategie pro stávající i nové trhy.
Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY od března 2023 nastoupil Štěpán Tůma. Ve své nové roli bude mít na starosti marketingové aktivity a business development společnosti v České republice. Před příchodem do EY působil Štěpán Tůma jako konzultant projektů v oblasti marketingu se zaměřením na energetiku a jiné sektory. Působil i jako marketingový ředitel společností Sodexo a Vodafone a v oblasti marketingu zaměřeného převážně na firemní zákazníky se pohybuje přes dvacet let. Jeho hlavním úkolem v nové roli bude posílit pozici EY na tuzemském trhu a dále prohlubovat její oborovou profilaci.
Nabídnout e-shopům takové platební metody, které jim umožní snadnou expanzi na mezinárodní trhy – to je cílem slovenského fintechu TrustPay, který již čtrnáctým rokem pomáhá obchodníkům z celé Evropy implementovat populární a hojně využívané platební metody. Mezi těmi v Česku a Slovensku dominuje ze 75 % platba kartou online, z 15 % platba pomocí platebních tlačítek a z 10 % mobilní peněženky. TrustPay, kterému v současné době důvěřují tisíce e-commerce hráčů napříč evropskými státy, nově expanduje na český trh. Objem plateb zprostředkovaných TrustPay během jednoho roku pak dosahuje řádu miliard eur.
Novým vedoucím investičního a transakčního oddělení skupiny Českomoravská Nemovitostí (ČMN) se stal odborník na trh s nemovitostmi Jiří Šustr, který ve skupině dosud zastával pozici investičního a transakčního manažera. Jeho cílem bude využít otevírajících se příležitostí na trhu a prostřednictvím nových akvizic rozšířit portfolio společnosti. Pro letošní rok má skupina na nové nákupy připraveny dvě miliardy korun. Jiří Šustr je odpovědný za efektivní alokaci kapitálu v rámci skupiny. Zastřeší operativní i komerční stránku veškerých investičních a divestičních aktivit skupiny. I nadále se bude aktivně věnovat vyhledávání a vyhodnocování nových investičních příležitostí a navazování obchodních vztahů. Jeho úkolem bude také zajistit personální posílení týmu.
Nová oznamovací povinnost DAC 7 se týká především online platforem, marketplace, ale například i některých inzertních portálů, které usnadňují propojení prodejců zboží nebo vybraných služeb s jejich zákazníky. Termín pro podání ohlášení ohledně této oznamovací povinnosti je už 3. dubna, nicméně data je nutné sbírat již od počátku roku 2023. Věnujte proto zpracování ohlášení patřičnou pozornost, abyste předešli případným komplikacím.