Hlavní navigace

Martin Kořenek nastoupil do funkce ředitele divize CRM

19. 9. 2016

Sdílet

 Autor: Home Credit
Martin Kořenek se věnoval péči o zákazníky, nyní na pozici řeitele péčo o zákazníky nahradí Jiřinu Nedbálkovou.

Martin Kořenek vystudoval Vysokou školu ekonomickou. Svou kariéru odstartoval jako analytik společnosti Accenture, z níž přešel do České pojišťovny. Většinu svých pracovních zkušeností ale získal ve společnostech Vodafone a v Citibank, kde se v různých manažerských pozicích věnoval především řízení vztahu se zákazníky, péči o zákazníky a prodeji. Před nástupem na současnou pozici krátce pracoval ve společnosti Home Credit International jako CRM Group Manager. Na pozici ředitele divize CRM vystřídal Jiřinu Nedbálkovou. Ve svém volném čase se Martin věnuje své rodině a rád cestuje.

 

„Chci uplatnit své zkušenosti nabyté v oblasti telekomunikací a bankovnictví a společně se svým a ostatními týmy maximálně využít příležitostí, které náš trh nabízí a přispět tak k růstu hodnoty Home Credit,“ vyjádřil se Kořenek.

Byl pro vás článek přínosný?