Hlavní navigace

Udržet si zákazníky: on-line systém pro dotazníkový sběr informací

23. 11. 2011

Sdílet

 Autor: Fotolia
Inovativní software pro získávání informací ANAsurvey včera představili v Praze zástupci firmy Global Business IT z Innovation Parku Jihomoravského inovačního centra.

„Dnešní doba nám nahrává. Ekonomika se řítí do propasti a pokles poptávky je noční můrou všech podnikatelů. Firmy se snaží optimalizovat náklady a bojují o každého zákazníka,“ tak dramaticky uvedl Ondřej Coufalík, majitel společnosti Global Business IT, prezentaci inovativního software ANAsurvey.

 ANAsurvey je on-line systém pro dotazníkový sběr informací a získávání zpětné vazby z vnějšího i vnitřního prostředí. Může zprostředkovat vyhodnocení reakce při prezentacích, reklamních kampaních, na výstavách, slevových a dalších podobných akcích. Lze ho použít i na průzkumy spokojenosti, testování nových výrobků, zjišťování zájmu o nové služby, nastavení cen, načasování kampaní. Mezi zaměstnanci může posloužit k získávání zpětné vazby, názorů, nápadů, při organizovaná akcí, například k registracím. 

 

Zalistujte v knihovně doporučených otázek 

Umožňuje atraktivní a zábavný způsob sběru informací přes tablety (iPady) či ANApoint. Dotazník lze jednoduše vložit na vlastní web nebo při jeho distribuci využít sílu sociálních sítí.

Vytvořit dotazník je jednoduché, protože ANAsurvey nabízí intuitivní a jednoduché ovládání v češtině, nabízí knihovnu doporučených otázek i grafických šablon, umožňuje vložení multimédií například obrázků, fotografií či videa. 

Zpracování dat je rychlé a komfortní. Zadavatel má k dispozici výsledky on-line v reálném čase „na jeden klik“ v přehledných tabulkách či grafech, a to nejen uvnitř samotné aplikace, ale i v automaticky generovaném a profesionálně strukturovaném reportu ve formátu PDF. Data je možné stáhnout v běžně dostupných formátech XLS, XML, CSV a HTML a následně editovat v Excelu, SPSS atd. Veškerá komunikace uživatele a systému přes internet je zabezpečená silným šifrováním.

 

Anička mluví... česky  

Na rozdíl o podobných softwarů, které jsou již na trhu, ANAsurvey mluví česky, má v češtině i průvodce a rádce (s půvabným jménem Anička), což z něj dělá instrument použitelný prakticky pro každého. Je finančně dostupný i pro malé a střední firmy, které zpravidla nemají tolik prostředků, aby si mohly dát dělat drahé marketingové průzkumy. 

Vývoj softwaru ANAsurvey trval tři roky a byl testován na dvou kontinentech desetitisíci respondenty. Na testování se podílela také The University of Chicago. K vývoji ANAsurvay vedlo společnost Global Business IT mimo jiné i zjištění, že české firmy velmi zanedbávají zpětnou vazbu na své zákazníky. O jejich přáních, potřebách názorech a možnostech toho vědí žalostně málo. „Jak nám řekli naši američtí kolegové, každý čistič bot v USA ví o svém klientovi víc, než většina českých firem. V tomto ohledu jsme prý někde v době ledové,“ poznamenal Coufalík a dodal, že udržet si zákazníka je pro firmy v současné době klíčový úkol. Nový se získává jen těžko a ztráta stávajícího přijde podle průzkumu společnosti Genesys českou firmu v průměru přibližně 2800 korun.

 

Lze ho ovládat gesty ruky 

Na dnešní tiskové konferenci byl poprvé představen také ANApoint, v České republice unikátní zařízení pro bezdotykový sběr informací od dotazovaných respondentů s mnoha způsoby využití. ANApoint je stylové a elegantní multimediální zařízení s promyšleným designem spojujícím vzhled, funkce a vlastnosti. Lze ho ovládat gesty ruky. Efektivně upoutá pozornost kolemjdoucích svou velikostí, nevšedním tvarem a designem. Lze ho ovšem využít i jako prezentační prvek interiéru doplněný LCD monitorem či televizní obrazovkou, multimediální zařízení či jako marketingový nástroj pro upoutání pozornosti v obchodech.

 

CS24

Foto: © Rido - Fotolia.com

 

Byl pro vás článek přínosný?