Hlavní navigace

Konec České Unigrafie: Europrint největší polygrafickou společností na českém trhu

19. 2. 2013

Sdílet

„Díky úspěšně realizované strategické akvizici se společnost Europrint stala největší a nejvýznamnější polygrafickou firmou na českém trhu,“ uvedl Petr Litvan, generální ředitel a předseda představenstva Europrintu v reakci na uzavření akviziční smlouvy.

Akvizicí vznikl na českém trhu dosud co do rozsahu ojedinělý polygrafický subjekt, který produkuje periodické časopisy pro významné vydavatele, vysokonákladové letáky pro maloobchodní řetězce, katalogy největších cestovních kanceláří. Do výrobního portfolia firmy patří také produkce knih pro přední česká i evropská nakladatelství.

„Investiční strategie Europrintu pro letošní rok je zaměřena na další růst výrobních kapacit a zvyšování kvality produkce. S tím souvisí i plánovaný nákup dalších tiskových a knihařských strojů,“ uzavřel Litvan.

 

 

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality