Digitask, jedna ze vzdělávacích a konzultačních společností, zaměřující se na zavádění a využívání umělé inteligence v byznysu, oznamuje nástup nového CEO. Této klíčové pozice se ujímá Michal Dvorský, který přináší zkušenosti získané během více než 24 let působení v telekomunikačním gigantu T-Mobile Czech Republic, kde zastával řadu vrcholných vedoucích funkcí. Dvorský se ve své kariéře soustředil na optimalizaci prodejních kanálů, vedení rozsáhlých týmů a implementaci moderních technologií, což jej činí ideálním kandidátem pro vedení společnosti Digitask v době, kdy se stále více firem obrací na umělou inteligenci a automatizaci procesů. Michal Dvorský přebírá vedení po předchozím CEO Jiřím Jirmanovi. Zakladatel Filip Dřímalka se ve firmě i nadále aktivně podílí na strategickém rozvoji firmy a inovacích v oblasti digitální transformace.
Společnosti AOC a MMD oznámily změnu v nejvyšším vedení svých evropských operací. Thomase Schadeho (vlevo) ve funkci viceprezidenta pro Evropu nahradí Stefan Sommer. MMD, licenční partner značky Philips Monitors, a AOC jsou součástí společnosti TPV Technology Limited, jednoho z předních světových výrobců monitorů. Thomas Schade, který od roku 2009 zastával funkci viceprezidenta pro Evropu ve společnostech MMD B.V. a AOC B.V., odchází ze své funkce. Měl zásadní podíl na zavedení a rozšíření přítomnosti značek monitorů AOC i Philips v Evropě. Pod jeho vedením dosáhly společnosti AOC a MMD významného růstu na trhu a vedoucího postavení značek v Evropě. Od 1. září 2024 střídá Thomase na pozici viceprezidenta pro Evropu Stefan Sommer, který dlouhodobě působil jako ředitel marketingu a obchodního managementu EU ve společnosti TPV, a převezme tak vedení obchodní jednotky monitorů v Evropě pro obě značky.
Přední český portál zaměřený na rezidenční nemovitosti Home Portal přivítal ve svém týmu významnou posilu – z AFI Europe Czech Republic přichází Tal Roma. Ten se ujal role CEO nové polské pobočky a jeho primárním úkolem bude expanze na polský trh. Tal Roma posledních sedmnáct let pracoval jako ředitel a COO ve společnosti AFI Europe pro Rumunsko a Českou republiku. Disponuje zkušenostmi z oblasti byznysu a inovací, které získal během své kariéry v realitním sektoru, oblasti technologických start-upů a mezinárodního obchodu.
Sportku čeká během podzimu poprvé od roku 2014 řada změn. Povedou ke zlepšení výherní zkušenosti i zvýšení počtu výherců. Za poslední dekádu vygenerovala přes 1900 milionářů a vyplatila jim 11 miliard korun. Nový systém nabídne vyšší výherní částky i pravděpodobnost výhry a garantuje i minimální výši Superjackpotu. Změny se dotknou také počtu sloupců a ceny. Platné budou od středečního losování Sportky 2. října 2024. Cena jednoho vsazeného sloupce se z 20 korun změní na 30 korun, týká se i ceny Šance. Mění se celkový počet sloupců na sázence, do slosování o Superjackpot stačí vsadit jen osm sloupců. Plná sázenka z 220 stoupne na 270 korun. K prvnímu slosování Sportky v nové podobě dojde 2. října 2024.
Simona Kijonková představila plány investiční skupiny JSK, která kromě připraveného finančního kapitálu buduje svůj byznys plán na tzv. smart investicích a na know-how úspěšné byznysmenky a jejího týmu. Cílem skupiny je posunout zakladatele k dalším úspěchům. Během následující dekády počítá JSK se vstupy do firem v hodnotě desítek miliard korun a plánuje spolupráci s dalšími investory. Zaměřit se chce na podniky ve střední fázi růstu, které kromě návratnosti přinášejí i společenský přesah. Od desítek dalších investičních společností se JSK odlišuje tím, že se umí podělit o vytvořenou nadhodnotu, a také tím, že firmám nenabízí jen finance, nýbrž i know-how úspěšné podnikatelky, která má zkušenosti s řízením desítek společností, a samozřejmě také dalších zkušených investičních partnerů. Své vstupy do podniků Simona označuje jako „smart investice“. Primárně se soustředí na Evropu a nejblíže jsou jí české projekty.